شرایط گارانتی

شرایط استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت کالا:​

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد .

  •  وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد .
  • کارت بدون داشتن سریال و کد محصول و مدت گارانتی و مهر فاقد اعتبار است
  •  هر گونه آسیب فیزیکی به لپ تاپ از شرایط گارانتی خارج است و تعمیر آن مشمول هزینه است
  •  ارائه کارت یا برچسب گارانتی برای استفاده از خدمات الزامی است
  • لوازم جانبی از قبیل کارت حافظه، آداپتور، قلم و دیگر متعلقات مشمول گارانتی نمی باشد.
  • وضعیت قطعی گارانتی پس از بررسی در بخش فنی و بر اساس شرایط مندرج در کارت گارانتی و سایت اوومارت مشخص می شود.
  • مدت زمان گارانتی 6 ماه است و از زمان تاریخ درج شده در کارت گارانتی شروع می شود و این تاریخ ربطی به تاریخ خرید یا فاکتور فروشگاه ندارد.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد .

  •  آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود .

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود .

  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به مسئول سایت اطلاع داده شود .

  • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز کاری‏، باید انصراف خود را به مسئول سایت اطلاع دهد . در این صورت تنها در صورتی برگشت کالا امکان پذیراست که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ شده) باشد

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد .

  •  آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، اطلاع داده شود .

  • با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است سایت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید برسد هرینه پست به عهده سایت  است .

  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به شرکت ارسال شود.

  •  در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود .

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه