اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد .
وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد .
کارت بدون داشتن سریال و کد محصول و مدت گارانتی و مهر فاقد اعتبار است
هر گونه آسیب فیزیکی به لپ تاپ از شرایط گارانتی خارج است و تعمیر آن مشمول هزینه است
ارائه کارت یا برچسب گارانتی برای استفاده از خدمات الزامی است
لوازم جانبی از قبیل کارت حافظه، آداپتور، قلم و دیگر متعلقات مشمول گارانتی نمی باشد.
وضعیت قطعی گارانتی پس از بررسی در بخش فنی و بر اساس شرایط مندرج در کارت گارانتی و سایت اوومارت مشخص می شود.
مدت زمان گارانتی 6 ماه است و از زمان تاریخ درج شده در کارت گارانتی شروع می شود و این تاریخ ربطی به تاریخ خرید یا فاکتور فروشگاه ندارد.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد .
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود .
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود .
اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به مسئول سایت اطلاع داده شود .
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز کاری، باید انصراف خود را به مسئول سایت اطلاع دهد . در این صورت تنها در صورتی برگشت کالا امکان پذیراست که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ شده) باشد
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد .
آسیب دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، اطلاع داده شود .
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است سایت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید برسد هرینه پست به عهده سایت است .
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت ارسال شود.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود .